niedziela, 25 września 2016

dzisiejsza kartka z przeznaczeniem dla obchodzącego urodziny Jacka Juniora
mam nadzieję, że nie pomyliłam się w obliczeniach-i że to 24-te urodziny;-)








w niebieskościach-bo wiem, że je lubi;-)

zgłaszam na wyzwanie:

Obecne wyzwania

bo to chyba najbardziej przestrzenna praca jaką zrobiłam-trudno było zmieścić w kopertę;-)
a zupełnie serio: moje kartki nigdy nie są "płaskie"
nawet jeśli nie używam wielu warstw kwiatów, tiulów i innych przydasiów, to staram się, żeby tło sugerowało, co dzieje się dalej, w głębi...używam tuszów, żeby uzyskać efekt światłocienia i gazy, żeby podkreślić przestrzenność pracy-najlepiej to widać na zdjęciach z góry lub z boku-kartka, moim zdaniem, powinna wyjść do patrzącego, wciągnąć go w swój świat...a niech zaciekawiony sprawdzi, co kryje się pod listkiem czy koronką....czy mi się to udało? oceńcie sami.

http://fabrykaweny.blogspot.ie/2016/09/wyzwanie-2.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz