poniedziałek, 7 listopada 2016

zainspirowała mnie mapka:



postanowiłam, trochę przekornie, (bo na obrazku wiosna: kwiatki i motyl), zrobić z niej kartkę świąteczną
i tu oczywiście ukochana dziewczynka ale w słodkiej, pastelowo-różowej tonacji:








rozmawiałam z Kamcią, że różowy to taki mało świąteczny-ale już kolejna bożonarodzeniowa kolekcja w tym kolorze-tym razem Scrap Berrysa, a ich kolekcje papierów i stempli strasznie mi odpowiadają-więc postanowiłam się przełamać i spróbować-no i tym sposobem wyszła różowa, pastelowa i świąteczna kartka, którą zgłaszam na wyzwanie:



http://www.altairart.pl/2016/10/wyzwanie-10-mapka-challenge-10-sketch.html#h=653-1478518698346

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna, ciepła kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie... klimat świąt wspaniale oddany :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym AltairArt, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń