piątek, 4 listopada 2016

dla mojego nowego brata, Igora, zrobiłam ramkę na zdjęcia. Życzył sobie z zielonym kolorem a jak wiadomo najlepiej pasuje do tego brąz i złoto (przynajmniej w moim świecie). Wybór zdjęcia pozostawiłam już jemu, zaznaczyłam tylko obrazkiem, w którym miejscu powinno się znaleźć.;-) Ramkę podarowałam już ale na Mikołajki też byłaby jak znalazł, gdyby oczywiście je obchodził i gdyby nie fakt, że widziałam go po raz pierwszy od 29 lat i po raz pierwszy w życiu-i nie wiem kiedy znowu go zobaczę....






pracę zgłaszam na wyzwanie:



http://scrapandskill.blogspot.co.ke/2016/11/wyzwanie-11-prezent-na-mikoajki.html

2 komentarze:

  1. Piękny, bardzo klimatyczny blejtram :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ramka na blejtramie :) Gratulacje nowego brata :) może uda się spotkać szybciej :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń