niedziela, 5 lutego 2017

na wyzwanie "Zielonych kotów" przygotowałam kartkę z pin up girl, którą postarałam się "schłodzić" pamiętając, że kolory jakich wtedy w kartkach używano na pewno nie były "neonowe"
kierując się smakiem i gustem powojennej Ameryki dobrałam dodatki (tło, babeczka ze świeczką) i wzorki (deseń na sukience dziewczyny)






 jako bazy użyłam różu, miętowej zieleni i ciepłego brązu, chociaż pojawiają się dodatki w kolorze zimnego niebieskiego w tle...
kartka wygląda ciekawiej, kiedy nałożyć jej filtry-co Wy na to?








zgłaszam na wyzwanie:

http://sklepzielonekoty.blogspot.nl/2017/01/wyzwanie-paleta-kolorow.html

2 komentarze:

  1. ale coś się stało i twój link podpięty na naszym blogu nie działa! piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, ze teraz już ok

    OdpowiedzUsuń