środa, 23 sierpnia 2017

KARTKA NA ŚLUB-WYZWANIE SCRAP'N SKILL

wyzwanie ma tytuł "Letnia zabawa"


długo myslałam, co to może być...
i wreszcie mnie olśniło: lato! po prostu lato!

gorące, ciepłe, słoneczne dni, które zmuszają do mrużenia oczu
promyczki, które odbijają się od wystaw, kałuż, liści i - oślepiają

wszystko przesycone złotym, ciepłym blaskiem

więc moja kartka jest w takim klimacie



do jej wykonania użyłam papierów Stamperii oraz przepięknej tekturki z I-Kropka, którą "ozłociłam" pastą.....


kwiatki pochodzą ze ScrapBerrys, do tego stare koronki, wstążki i sznureczki-no i złote owoce głogu. Złote kółeczka-to brokatowe naklejki Prima Marketing


mam nadzieję, ze praca oddaje kolory i nasycenie słońcem ozłoconego dnia, kojarzy sie z gorącą plażą, ciepłym piaskiem i leniwym, gorącym dniem..



pracę zgłaszam na wyzwanie:
http://scrapandskill.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-19-summer-fun.html



uwaga, chwalę się_ta praca została wyróżniona w wyzwaniu:


7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, bardzo klimatyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ślubna kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem oczarowana :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń
  5. patrząc na tą kartkę myślę o ozłoconym polu zboża. Piękna kartka ! Dziękuję za udział w wyzwaniu scrap'n'skill :)

    OdpowiedzUsuń